برگزاری آزمون جامع گردشگری خراسان رضوی با ۵۲۷ فراگیر

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: آزمون جامع گردشگری با حضور ۵۲۷ نفر از فراگیران در استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش میراث‌آریا، یوسف بیدخوری گفت: تعداد ۱۸۴ نفر از فراگیران برای مدیر فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، تعداد ۱۴۵ نفر از فراگیران برای مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری و تعداد ۱۵۰ نفر از فراگیران برای راهنمایان فرهنگی و بین المللی (ایرانگردی و جهانگردی)، تعداد ۳۱ نفر برای راهنمای بومگردی(طبیعت گردی)، تعداد ۱۷ نفر برای کارشناس ارزیاب طرح تطبیق ضوابط تاسیسات گردشگری شرکت کردند.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی با اشاره به نقش نقش آموزش در توسعه گردشگری، اظهار کرد: این نقش نه تنها محدود به افزایش دانش و مهارت‌های فعالان این صنعت است، بلکه به بهبود کیفیت خدمات، افزایش آگاهی عمومی و حفظ منابع طبیعی و فرهنگی نیز کمک می‌کند.

او ادامه داد: یکی از مهم‌ترین جنبه‌های آموزش در گردشگری، افزایش مهارت‌های حرفه‌ای کارکنان این صنعت است که اکنون پس از برگزاری دوره‌های آموزشی آزمون جامع برگزار شده است.

هم‌چنین اصغر اسبقی کارشناس آموزش معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که نظارت بر فرآیند برگزاری این آزمون در استان خراسان رضوی را برعهده داشت، نیز گفت: فراگیران دوره‌های مختلف گردشگری  از برگزاری آزمون در استان خراسان رضوی استقبال کرده اند و تعداد ۵۲۷ نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

او افزود: آزمون جامع گردشگری در خراسان رضوی به صورت منظم و دقیق برگزار شد.
برگزاری آزمون جامع گردشگری خراسان رضوی با ۵۲۷ فراگیر
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403071300984
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha